Privacyverklaring

In deze privacyverklaring leggen wij uit hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens. We maken helder welke persoonsgegevens wij verzamelen en voor welke doeleinden wij deze gebruiken. We leggen ook uit hoe u uw gegevens kunt inzien, wijzigen of verwijderen. We vinden het belangrijk dat u hier als klant, als leverancier, als medewerker of als andere betrokken partij bij Brandex goed van op de hoogte bent en raden u aan deze verklaring zorgvuldig te lezen.

Brandex verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt heeft in het kader van de normale bedrijfsuitoefening. Wij vinden het van groot belang dat er zorgvuldig wordt omgegaan met persoonsgegevens. Persoonsgegevens van klanten, leveranciers, medewerkers en overige bij de diensten van Brandex betrokken personen worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Daarbij houden wij ons aan de eisen uit de privacywetgeving. Dat betekent bijvoorbeeld dat wij:

  • duidelijk vermelden voor welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken. Dat doen wij op het moment dat wij uw persoonsgegevens uitvragen en via deze privacyverklaring;
  • het verzamelen van persoonsgegevens beperken tot alleen de persoonsgegevens die nodig zijn voor de doeleinden waarvoor ze worden verwerkt. Wanneer wij meer uitvragen dan noodzakelijk is doen wij dat alleen met uw expliciete toestemming. We leggen u in dat geval helder uit waarom we deze aanvullende gegevens uitvragen;
  • U eerst vragen om uitdrukkelijke toestemming om uw persoonsgegevens te verwerken in gevallen waarin uw toestemming is vereist;
  • Uw gegevens niet doorgeven aan derde partijen, tenzij dat nodig is om de gevraagde dienst te kunnen leveren of wanneer wij daar wettelijk toe verplicht zijn;
  • wanneer wij uw gegevens delen, afspraken maken met derde partijen om er o.a. voor te zorgen dat deze niet voor andere doeleinden worden gebruikt;
  • passende beveiligingsmaatregelen nemen om uw persoonsgegevens te beschermen en dat ook eisen van partijen die in opdracht van ons persoonsgegevens verwerken;
  • Uw recht respecteren om uw persoonsgegevens op uw aanvraag ter inzage te bieden, te corrigeren of te verwijderen.

    Als u naar aanleiding van deze privacyverklaring contact met ons wilt opnemen, dan kan dat via onderstaande contactgegevens.

Telefonisch 085-0188490
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17:00 uur

E-mail Via: privacy@brandex.nl

Post Vonderweg 28, 7468 DC Enter

Gebruik van persoonsgegevens

In het kader van de normale bedrijfsuitoefening laat u bepaalde gegevens bij ons achter. Dat kunnen persoonsgegevens zijn, waarvan onderstaand een overzicht is opgenomen. Wij verwerken niet altijd alle onderstaande gegevens in onze systemen. De verwerking is namelijk afhankelijk van de rol die u heeft en welke goederen en/of diensten u levert als leverancier of als klant wenst te gebruiken. Zo verwerken wij uw CV, motivatiebrief en opleidingsniveau alleen wanneer u online bij ons solliciteert en spelen NAW- gegevens van bewoners bijvoorbeeld alleen een rol wanneer wij opdrachten uitvoeren voor onze opdrachtgevers.

Afhankelijk van uw rol, de diensten en/of goederen die u levert of van ons ontvangt en de functionaliteiten van onze website kunnen wij de volgende persoonsgegevens van u verwerken:

 NAW-gegevens bedrijfsgegevens telefoonnummer

  •  e-mailadres
  • functie
  • geboortedatum
  • gebruikersnaam
  • geslacht
  • IBAN
  • Inloggegevens
  • locatiegegevens
  • cv en motivatiebrief
  • technische meetgegevens van de apparatuur zoals IP-adres, MAC-adres, identifiers in cookies en

    uw surfgedrag op onze websites

  • Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt op onze website, in correspondentie met ons

    en/of telefonisch

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

In het kader van de fiscale wet- en regelgeving leggen wij BSN nummers van medewerkers en van eventuele inleenkrachten en tewerkgestelden door onderaannemers vast in onze systemen (voorstaande uitsluitend in het kader van de Wet Ketenaansprakelijkheid).

 

Doeleinden

Wij verwerken bovenstaande gegevens voor een of meer van de volgende doeleinden (mede afhankelijk van uw rol en welke diensten u levert of ontvangt of functionaliteiten die u gebruikt):

  • U te kunnen bellen of mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Voor de verzending van onze nieuwsbrief
  • U te informeren over wijzigingen van onze diensten en/of producten
  • Om uw sollicitatie te verwerken
  • Om de goederen en diensten bij u af te leveren
  • Om te voldoen aan de fiscale wet- en regelgeving
  • Indien wij hiertoe wettelijk verplicht zijn
  • om uw vragen te beantwoorden of uw klachten te behandelen via social media, e-mail, per post of

    telefonisch

  • om onze websites te verbeteren

Verstrekking aan derden

Wij geven de door u verstrekte gegevens uitsluitend door aan derde partijen, als dat noodzakelijk is voor de correcte uitvoering van onze diensten en naleving van overeenkomsten.

Wanneer wij uw gegevens aan een derde verstrekken, zorgen wij er o.a. (met een overeenkomst) voor dat uw gegevens niet voor andere doeleneinden worden gebruikt. Ook komen wij hierin overeen dat uw gegevens worden verwijderd zodra ze niet meer nodig zijn.

Verder zullen wij de door u verstrekte gegevens niet aan andere partijen verstrekken, tenzij dit wettelijk verplicht of toegestaan is.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

Wij gebruiken alleen technische en functionele cookies en analytische cookies op onze website die

geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren functioneert en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

Beveiligen en bewaren

Wij nemen passende beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot uw persoonsgegevens te beperken. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot uw gegevens, dat de toegang tot de gegevens afgeschermd is en dat onze veiligheidsmaatregelen regelmatig gecontroleerd worden. Wij bewaren uw gegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is en volgen hierbij de geldende wettelijke bewaartermijnen.

Websites van derden

Deze verklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van links met onze website zijn verbonden. Wij kunnen namelijk niet garanderen dat deze websites op een betrouwbare of veilige manier met uw persoonsgegevens omgaan. Lees altijd voor gebruik van de desbetreffende website de privacyverklaring van deze website, voor meer informatie over de manier waarop zij met uw gegevens omgaan.

Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd wijzigen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd. Uw gegevens gebruiken wij nooit zonder toestemming voor andere doeleinden dan waarvoor u ze heeft afgegeven.

Het is aan te raden om deze privacyverklaring geregeld te raadplegen, zodat u van deze wijzigingen op de hoogte bent.

Inzage, correctie, wijzigen en verwijderen van uw gegevens

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door de Brandex en heeft u recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar privacy@brandex.nl

Identificatie

Om misbruik te voorkomen vragen wij u, bij een schriftelijk verzoek tot inzage, u adequaat te identificeren, door een kopie van een geldig legitimatiebewijs mee te sturen. Vergeet niet om op de kopie uw BSN én uw pasfoto af te schermen. U kunt hier bijvoorbeeld de ‘KopieID’ app voor

page4image2062258176

gebruiken. Ook wanneer u uw aanvraag telefonisch indient, zullen we u aan de hand van de bij ons bekende gegevens moeten kunnen identificeren voordat wij uw verzoek in behandeling zullen nemen.

Wanneer u een verzoek tot inzage, correctie, wijzigen en/of verwijderen bij ons indient, zorgen wij ervoor dat uw verzoek binnen vier weken is afgehandeld. Lukt het ons niet om het binnen deze periode af te handelen, zullen we u daarvan op de hoogte brengen.

Autoriteit Persoonsgegevens

Natuurlijk helpen wij u graag verder als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Mocht u er desondanks toch niet samen met ons uitkomen, dan heeft u op grond van de privacywetgeving ook het recht om een klacht in te dienen bij de privacytoezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. U kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.

Inwerkingtreding

Deze (vernieuwde) privacyverklaring is in werking getreden op 24 mei 2018.

Sluit Menu